Aishetia, egy gyönyörű királyság volt, az árny világ és a misztikus lények lakhelye között. Ez volt az egyetlen semleges terület, ahol a veszekedést, harcot, súlyosan büntették, de szerencsére nagyon kevés törvényszegő volt. Itt mindkét fél tanulhatott, kereskedhetett, vásárolhatott, társaloghatott, egy hely, amit mindenki ismert, még nagyon távoli ország, város küldöttei is megfordultak itt. Mindez az Álmodónak köszönhető, ő vigyázott a város békességére, gazdagságára, bár a király szolgálatában állt, még se gondolta azt, hogy ő is alattvaló volna. De valóban csodás idők jártak akkoriban, senki se számított olyan változásra, ami néhány évtizeddel később történt. Az Álmodó, meglátta a jövőben, hogy a király, támadást akar indítani az árny világ ellen. Ezt nem lett volna szabad, hiszen akkor az egyensúly mérlege kibillen, és a világ összeomlik, legalábbis Aishetia biztosan. Az Álmodó, ezt mindenképpen, meg akarta előzni, ezért is hozta létre Alion-t a repülő iskolát. Maga az építmény egy hatalmas szigeten van, ketté vannak osztva a mitikus lények és az árnyak, hogy ne legyen nagy az ellenségeskedés, de már későn tette meg ezt a lépést, ugyanis a hadüzenet pletykák terén útra indult, így mindenki tudott már a tervről és Aishetia hanyatlásba kezdett. Királynő próbálta menteni az országot, míg a férje háborúba indult, de maga a harc színtere is, ez a tündöklő királyság lett. Így szinte egy szempillantás alatt, a fényes Aishetia, most már inkább hasonlít egy kihalt kísértetjárta országra, mint korai önmagára. De Alion, a repülő iskola, tovább él, ahogyan a diákjai is, akiket maga az Álmodó választott be az iskolába. Különféle lények, különböző képességekkel. Ezután az Álmodó egyszerűen eltűnt, senki se tudta hova vagy hogy miért, sőt az is rejtély, hogy Alion, hogyan repül még mindig, miért nem zuhan le? Nagyon sok kérdés merült fel a diákokba, tanárokba, sőt a segédekbe is. Vajon milyen titkot rejt Alion? Itt is ugyanúgy lesznek háborúskodások, vagy talán szerelmek szövődnek? Ezen a repülő csodán, semmi sem biztos, éppen ezért, gyere és fedezd fel te is a csodáit.
A természetfeletti iskolája
-Árny osztály:
*Kísértet: (fiú)
*Zombi: (lány)
*Necromata: (fiú)
*Kaszás: (lány)
*Démon: (fiú)
*Succubus: (lány) (Tanár)
*Vámpír: (fiú)
*Farkas ember: (fiú) (Tanár)
-Mítikus osztály:
*Elf: (lány)
*Angyal: (lány)
*Sárkány: (fiú) (Tanár)
*Sellő: (lány)
*Faun: (fiú)
*Tündér: (lány) (Tanár)
*Mágus: (fiú)
*Főnix: (lány)
~~ Segédek~~
-Unikornis : többség szállításra használja
-Pegazus: többség szállításra használja
-Kelpie: a hátán utazva képes vagy bármeddig a víz alatt lenni
-Elementár (tűz, víz, szél, föld): cipekedni, utat törni tökéletes, harcolni
-Kirin: többség szállításra használja
-Dzsinn: óriás kívánságot nem teljesít de ha valami apró tárgyra van szükséged megszerzi
-Kappa: aranyis kis ügyetlen, többség háziállatként gondol rá
-Gólem: cipekedés, út törés, védelem
-Szfinx: élő könyvtár, mindent elárul, ha válaszolsz a kérdésére
-Griff: szállításra alkalmas, háziállat
-Kitsune (róka démon): ravasz cselszövő, haditervek kidolgozásába, lopásba, lopakodásban profi
-Erdei Nimfa: minden tud a természetről, gyorsan megjegyzi a helyeket, járkáló térkép
-Nekomata: aranyos macska, inkább háziállat vagy postás szolgálat
-Baziliszkusz: képes változtatni a méretét, házi vagy támadó állat
*!!*Minden segéd, medál formában választható, kapható, egy kristályba/kőbe vannak bezárva és igével lehet őket feloldozni és megidézni. Nem nagy erejű lények, de hasznosak, viszont nem lehet őket sok ideig használni, mivel sok energiába kerül. Minél nagyobb egy segéd, annál több energia kell a fent tartásához. Nekik is lehet, emberi alakjuk, de csak néhányuk játszható karakter (az osztályban lévő tanulótól/tanártól, akié a segéd kell engedélyt kérni, hogy játszható legyen, mivel a külsejüket is ők adják meg, mindenkinek csak 1 lehet), de légy reális az elementárok, gólemek, még emberi alakban se tudnak beszélni, maximum morogni. *!!*
Adatlap: **!! Figyelj oda, a karakterek nemét megadtam, azon nem változtathatsz!!**
Diák / Tanár (mindkettő 2őt írtam be de lehet több +1-2) / Segéd (húzd alá)
Név:
Kor: (külsőre mennyi)
Faj:
Segéd:
Képesség: nos, minden lénynek van valami, de azt hiszem ki lehet találni, hogy kinek mi lehet az, de akár te is hozzá tehetsz valami, de ne egy regényt max 1 saját képessége lehet azokon kívül amik ismertek, ha tanácstalan vagy írj a segítséghez!
Külső jellemzők:
Személyiség:
Felszerelés: amit magánál szokott hordani, de nem modern világba vagyunk
Történet:
Kép:
Segéd képe: mitikus lény és ember alakja
Medál, amiben a segéd van:
Adatlap Bónusz:
**!!** Ha valaki nem szeretne se tanár, se diák, se segéd lenni, akkor innen választhat munkákat, amik adódnak az iskolába, de a felső adatlapot töltse ki, csak a segéd és képesség helyét hagyja ki, helyette egy „Munka” rész biggyesszen oda.
-Könyvtáros (minden könyvnek a helyét pontosan tudja)
-Ékszer,fegyver készítő (ő árulja a segéd medálokat is)
-Szakács (gyógyfőzetekhez is ért)
-Feltaláló,Tudós (többnyire csak magát robbantgatja, de vannak jó ötletei, aki az Álmodót keresi)
Helyszínek:
Árny épület: Arginus-szárny (lakó helységek)
Mítikus: Zurius-szárny
Sherna-erdő, egy misztikus fa, ami össze tartja a helyet.
Xerin-kazamaták
Deriona-piac : segédek, fegyverek vásárlása, a nagy fa/ erdő köré épült
Academica Magica: maga az iskola része a helynek ezen belül:
-Bálterem
-Tanulmányterem = osztályterem
-Erő csarnoka = edző hely
-Tekercs szoba = könyvtár
-Börtön = bűntető szoba
|